الثلاثاء، 28 أبريل 2009

بحـــــــــبك يا نون والله


بجد انا لسه بحبك هو يمكن انا مكنتش مبين بس غصب عنى مش قادر انساكى احترف انى كنت فكرك زى اى بنت



لكن طلعتى غير اى بنت لما سبنه بعض وارتبطى حسيت انك ضعتى منى بجد وكان احسن يوم فى حياتى لما عرفت انك فشكلتى



انا مش قادر انساكى انتى اكتر واحده ملكتينى انا عارف انك عرفتى ان انتى ياريت لو تصدقنى المره دى بجد



انا حبيييييييييييييييتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك


انا عندى مطش الخميس الجاى وربنا يسطر عليه


بجد وحشتنى


وعلى فكره انا شوفتك بلحجاب


كنتــــــــــــــــــــى زى القمر


مكدبش معرفتكيش وديرت وشى بس


مشيت وراكى وعرفتك


اااااااااااه وحشتيييييييييييينى


وبجد انا مدمر


وعلى فكره الشخصيه دى فى البلوج


وانا داخل البلوج علشانها

هناك 5 تعليقات:

  1. حرفى حرفى

    الشخصيه دى فى البلوج

    ونون

    اممممممممممممم

    ربنا يرجعهالك بسلام يا كيموووو

    ردحذف
  2. ربنا معاك يا ابنى والله

    خلى بالك أكتر حاجه عجبانى فى المدونه

    انها كلها أهلى

    أصلى أهلاوى حتى النخاع

    صباح الفل

    ردحذف
  3. نمنمنمنمنمنم
    مممممممممممممممممممم حرفى بردو
    ممممممممممممممممممممممممممم على ما اعتقد انى فهمت
    بس بحاول اعمل هبله
    بس يا كريم صدقنى اللى انت تقصده دماغه صعبه اوى وصعب ان حد يفهمها
    واللى مش بيقدر يحافظ عليه انا بكرهه اوى وبعدين حاول تشوف اللى قدامك حاسس باللى فى قلبك ده ولا لاء
    علشان هيبقى صعب عليك يا كيمو انك تحسه انت لوحدك
    وربنا معاك يا ريس

    ردحذف
  4. والله ياكيمو الموضوع ده صعب اوي

    وانا لحد دلوقتي بعاني منه

    الفرق اني لسه ماسمعتش خبر انه فشكل

    يااارب ترجعوا تاني

    بس المرادي .. تحافظ عليها ياكيمو

    ردحذف