الجمعة، 24 أبريل 2009

يخربيت الزمالك

انا رحت امباااااااارح المطش وقولت ان النتيجه هتكون 15 صفر


ويا نهااااااااااااااار اسود لما عبد الواحد لما ربنا نفخ فى صورته وبقا فجاءه جون

والجوااااانننننن بقت تروح كدا قدام عييييييين الواحد ياااااااااااااااااااااااا ديييييييييييين النبى

انا جيت البيت ولعت فى امى وابويه والبت بتاعتى وشويه شويه كنت هولع فى نفسى

الله يحرق يا عبد الواحد ما انت بيدخل فيك 100 جون اشمعنا

الله يخربيتك ويجيلك تمزق فى الاربطه الله يحرقك

هناك 6 تعليقات:

  1. عندك حق يا معلم كيمووووووو

    وربنا

    ومين

    سمعك

    اول تعليق

    ايدك على سندوتش

    ردحذف
  2. المعلم الكبير بتعنا نودى

    اسكتى يا ندى دا كان مطش زباله وربنا


    شندوتش ايييييه يا ندى وانا نفسيتى مدمره كدا

    هههههههههههههههه

    ايدك انتى على سندوتش

    نورتى يا نودى وربنا

    ردحذف
  3. ماتزعلش نفسك يا كيمو
    ماتش وراااااح :D

    ردحذف
  4. ااااااااه ياني من الماتش

    ده وحيد ده انا نفسي كان يموت امبارح هو ومحمد حازم ده

    قعدوا يقولوا انه مصاب مصاب

    جاته نيييله :(

    بس احنا ماجتلناش فرص اوي كده

    مش زيهم الهي مجلس اداره يسرحهم كلهم

    عااااااااااااااااااااا

    ربنا يستر ويفضل الدوري معانا

    ردحذف
  5. دودو

    ياريت يا دودو اعرف بس غصب عنى والله

    ونورتينى يا قمر واشوفك هنا على طول

    ردحذف
  6. مونى

    اسكتى انا لو اطوووووووووول اولع فى الزمالك

    وربنا لعملها

    ياااااااااااارب يا اختى ياااارب

    ردحذف